No need for introductions

Feeling reeeeally sick, annoyed and sad.

Känner att jag börjar bli allt bra less på allt det här tjafset och allting som ska leka krig inuti mitt huvud. Önskar att jag bara kunde kliva upp på morgonen och veta precis hur jag ska känna och vad jag ska göra. Annars så är allting som en fkn rollercoaster och jag sitter helt ensam och fryser i min vagn. Börjar bli relativt less på det, även fast jag satt mig i situationen helt sjäääälv. Usch, fy & fan!

I övrigt så är det väl egentligen ganska chill. Mina bus-lotions är framplockade, håret naturligt every day och foundation + puder ivägslängt i någon necessär långt borta. Nu ska både hud, hår och själ få ta lite välbehövlig semester från vardagens hårda bud. Musiken pumpar, magen blir bränd och allt luktar sommar. HERE WE GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0