You take my breath away

Så vad gör man när klockan är kvart över tre på natten? Du har inte lyckats somna och du känner att det inte finns någonting alls mer att göra uppe. När livet känns som mest meningslöst..

Det enda jag kunde tänka på var bloggen, att jag skulle skriva någonting roligt här. Någonting som för en gångs skull är lite intressant. Men ja, jag och intressant verkar fan inte gå ihop alltså.. Jag är så jävla tråkig!

I alla fall tänkte jag att jag skulle berätta för er om min kändiscrush, som kanske är lite speciell (vad vet jag?). Det finns många brudar där ute som är helt besatta av t.ex. Johnny Depp, Robert Pattinson, Brad Pitt etc. Jag däremot, kan inte gå en hel dag utan att klicka in mig på youtube och söka på Matthew Brian Brown.

Vem är han, denna Matthew Brian Brown? Är han någon superkändis som går under ett artistnamn till vardags? Är han den nya kandidaten för rollen som James Bond? Njae, han är bara en vanlig 21årig kille från Alabama som gör youtubefilmer på sin fritid. Dem flesta känner honom som "swiftkaratechop", kanalen där han lägger upp alla sina "roliga" filmer osv. Det var så jag hittade honom från början, när jag satt och klickade runt. Och jajävlar, jag kan garva åt dem tills jag gråter och sprida vidare dem till alla jag känner, men det är inte där det sitter.

Nej, det sitter i hans privata kanal. Kanalen där han pratar om vad han gjort om dagarna, vilket spel han precis klarat ut, vilka serier han följer och hur mycket han tycker om zombies. Hans ögon, hans leende, hans hållning - ja, allt! Det är som att bli överkörd av en stor gul skolbuss, varenda gång jag ser honom le, prata och skratta.

Kan man vara kär i någon man inte känner och aldrig har träffat, så är jag det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0