I've said it a thousand fucking times


Ja, just nu plöjer jag igenom dem sista avsnittet av den första säsongen vampire diaries. Var längesedan jag började kolla, men sedan hade jag en massa annat för mig och skippade att se de sista. Nu om bara ett litet tag så kommer säsong 2 att börja rulla igång, och då borde jag ha kikat färdigt säsong 1 för att hänga med!

Justja, jag har några avsnitt true blood att se också.. tredje säsongen har inte varit lika bra som de tidigare riktigt, därför jag slackat av kanske. Menmen, eftersom att jag inte har någonting annat för mig om dagarna så kan jag lika gärna kika igenom!

Det känns ganska bra att fokusera på elena och stefans vampyrproblem istället för att börja reflektera över vad som hänt i mitt eget liv den senaste tiden. Just nu är allting bara alldeles för jobbigt för att jag ens ska orka tänka på det, faktiskt. Menmen, tillbaka till stefan och elena nu - parteehhh!


well, hello there handsome. come into my bed, yesyes

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: hahah, men härligt :D han är ju inte dålig!

2010-09-06 @ 20:52:02
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0