YOUR LAST KISS GOODBYE


Känns som att folk tror i sitt stilla sinne att min blogg nu officiellt har gått och dött, då jag inte haft internet. Men har jag lovat er regelbundna uppdateringar så är det väl meningen att jag ska hålla det också?

Mrs Hernandez har dock haft andra saker för sig i helgen, då hon varit i Östersund hos Jim. På helgerna blev det ju inte mycket skriva av heller för den delen, även fast jag hade internet.

Och för att avrunda det här inlägget med något roligare
ska jag besvara några frågor girls & boys.


Har du varit förtjust i en person av samma kön?

Ja, i en kille som sedan visade sig vara tjej. Sen var jag måttligt förtjust i en fin flicka som jag mötte på ett ridläger när jag var 14.

Har du blivit kysst i regnet?
Regn är mitt absoluta favoritväder, så självklart har jag smackat på någon ute i regnet!

Är du kär nu?
Nej! Kär är inte någonting som man blir sådär jättesnabbt i min värld och jag har precis kommit ur ett långt förhållande, dvs. jag är absolut inte kär i någon just nu.

Har du haft ett förhållande som varade över ett år?
Ja, mitt senaste. Det var med Felix och vi var tillsammans i 1 år och 4 månader

Har du gråtit av skratt?
Det gjorde jag senast i helgen faktiskt. Jag har gjort det flera miljoner gånger och det är alltid lika underbart!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: WIIIE :D vad glad jag blir då! hihi

2010-05-19 @ 00:14:41
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0