SO WHAT ARE YOU WAITING FOR?


Oj, någon var inte på bra humör imorse märker jag! Även fast jag har haft en extremt stressig dag så känner jag mig i alla fall bättre till mods nu efter att ha fått en "dusch" av komplimanger på teatern, fått en himla massa gjort och dessutom ätit kebab utan att få ångest! (eller ja.. lite ångest kanske)

Dock så har jag kvar den gnagande känslan av rastlöshet i kroppen och jag känner hela tiden att jag vill iväg och göra saker. Men istället för att planera roliga saker så sliter jag ut mig fullständigt på teatern hela dagarna för att sedan komma hem, äta middag och sedan däcka i soffan med laptopen. Nu i helgen har jag dessutom studentkarnevalen att gå på, dvs. jag kan inte åka någonstans.. Känns tråkigt men ändå ganska hälsosamt för min tunna plånbok.

Så, om ni har lust att hitta på något någon dag så är det bara att höra av sig. Även fast jag varken har tid eller ork så behöver jag er, och jag finns för er!


Hejdå säger den snoriga laxen

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: JAAA :D eller hur! hihi

2010-05-19 @ 19:33:49
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Alexandra

Du vet att jag vill ses snart! Kanske imorgon? Annars dirren efter helgen?;*<3

2010-05-19 @ 20:03:55
Postat av: jennifer

Och jag var jigglypuff eller vem var det XD ? Hahah <3

2010-05-19 @ 21:41:30
URL: http://asphodelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0