LUCKY FOR YOU, ROCK BOTTOM IS IN SIGHT

Och för er som inte redan sett det så fyllde jag 19 år idag den 8e mars, vilket var fetnice. Har ätit en massa onyttigheter samt en otroligt god middag (som dock avbröts av lite familjegräl). Nu ikväll har jag suttit här, töjt mitt öra till 24 mm samt pressat i en 2mm's hästsko i min nos - min septum dvs haha. Ser lagomt brutal ut nu, lol.

Och vad fick jag för något?


konsertticks, david beckham signature parfym + body lotion, 500 kr på H&M



pier pressure och parkway drive, MY HAPPINESS IS COMPLETE!


+ kaffepanna
ugnsformar i keramik
600 kr kontant
1000 kr på kontot
kökshanddukar
ljuskyktor på fot
vinglas osv.

Märks att jag ska flytta hemifrån snart va?


Men egentligen så har jag redan fått världens bästa present,
och det är du älskling.

Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv: fan vad nice! :D vill också gå..

2010-03-09 @ 11:27:07
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0