STOP! BEFORE IT'S TOO LATE

Tycker inte alls om det faktum att min skolork precis dog! Jag har inte alls tyckt att det varit speciellt jobbigt att gå till skolan nu i veckan som varit, men nu känner jag hur det tar emot. Kan ha med att göra att jag fick reda på att ett stort religionsarbete ska vara inne imorgonbitti, medans jag inte ens har börjat. Haft hela dagen på mig, men som sagt - allt dog.

Så istället för att plugga så har jag bakat semlor, lagat mat och stoppat i frysen för framtida ensamma lunchar, kikat tv, ps'at (var sjukt längesedan) samt pluggat klart en annan sak, som jag tydligen orkade. Nu dyker jag strax ner i sängen och sover järnet, för upp i skolan imorgon - det måste jag.



Genitorturers - 120 days

Kommentarer
Postat av: Avarquare

pojkarna på bilden -> nice tattooos-> ja tack :)

Duktig du är som gör något nyttigt liksom :) så fort jag är hemma gör jag inget duktigt alls XD <3

2010-01-20 @ 10:23:21
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0