CLICK CLICK BOOM

Efter 8 dagar i sträck i skolan (som faktiskt måste vara något jag inte varit med om på något år) så blev det ett stopp. Jag var vaken länge igår för att göra klart de sista grejerna inför inlämningen idag, och jag var tydligen så trött imorse så att jag inte kom upp. Jag är bara tacksam över att det inte var något i-val jag missade, eftersom att det är något jag verkligen måste vara med på.

Menmen, varför fokusera på det negativa? Det som är skönt / bra med att jag försov mig är:

- Jag kan äta lunch hemma, nom nom
- Mer tid till plugg (om plugga nu är så positivt :c haha)
- Slipper åka fram och tillbaka eftersom att jag ska träna sen
- Mer tid till att städa mitt rum
- Fick sova ut

Ni ser, det positiva vägde över alltså. Men ja, eh .. Ska kanske inte tänka så heller, då kanske det händer igen och igen och igeeen. Nej, det är slut på skolkande för min del - och imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller.


Gammal klassiker, just for your ears;


Kommentarer
Postat av: Avarquare

vaaa ? fick du vara i skolan i åtta dagar i sträck? :( shiet. ingen helg? :((

2010-01-21 @ 17:15:53
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Angie

Damn vad nice, jag trodde jag var den enda i Sverige som hade hört Saliva typ.



Sv: inte jag heller! fatta vad jag kallsvettades när jag vakna ur den drömmen! hemskt!!!

2010-01-26 @ 22:13:34
URL: http://begforit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0