Without you I'm nothing

 

Har haft en otroligt jobbig helg, samtidigt som den var har varit väldigt händelserik och rolig. Att blogga har inte varit i närheten av att finnas på kartan, men så är det ibland. Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva just nu heller, så det kanske blir lite dött här ett tag - åtminstone tills jag vet vad jag vill ha sagt haha.

Köpte i alla fall bmthbiljett för mina sista pengar och nu hoppas jag på lite cash i julklapp så att jag slipper nalla på lönen när det kommer till konsertbiljetter. Det ska ju köpas lite i januari, woho!

& btw,
Ni som aldrig har sett KoRn live, ni bara måste åka till metaltown i sommar.
KoRn släpptes för några dagar sedan, och de är helt obeskrivliga live!


Kommentarer
Postat av: Emma \m/

sv: det hoppas jag med :/

2010-12-20 @ 12:18:29
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0