Born with nothing, die with everything

Jag kan inte ens beskriva med ord, för detta är FUCKING BEYOOOOOOND. Det finns knappt ord för hur stoked jag är just nu och jag vill inte ens tänka på det faktum att jag inte har pengar. FANFANFANFANFAN!

Men vet ni? Pengar kan fixas fram, även om jag så ska plocka pant från marken. För vet ni? Jag tänker aldrig i livet missa disturbed, papa roach, buckcherry, halestorm, as i lay dying, heaven shall burn & adept - JAG SKA FUCKING GÅ PÅ ROCKSTAR TASTE OF CHAOS DEN 17 NOVEMBER PÅ HOVET I STOCKHOLM!

Haha det här är fan galet. För 395 kr + service avg. ska jag få se alla dessa legendariska band och ja.. Haha fan, jag är helt tårögd. Guuuud, det här är fan SICK. Jag kan inte sluta använda capslock eller något, ahhhhh. Biljetterna släpps imorgon här!

Nej, jag tror jag ska gå och svimma lite nu.


Kommentarer
Postat av: helena

HELT jävla awesome! :D Biljett beställd: Check!

2010-08-07 @ 02:49:57
URL: http://lyvani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0