get psycho



korn @ arvika 09 - ta mig tillbaka
bild: rockfoto.nu


-

jag går från och med idag ett specialutformat program! känns lite läskigt men ändå
väldigt skönt, då jag inte alls orkar med teatern längre. så nu går jag inte mer
teater den här terminen, utan går istället trafikkunskap (woho gratis teori), spanska
steg tre samt troligtvis formgivning med foto/film ettorna, om jag förstått det rätt.
det känns ju dock lite.. mysko! hahah.

hade min första spanskalektion idag och jag kände inte en kotte, men verkade iaf
inte vara den som kan minst - vilket känns oerhört skönt. har jag problem så kan
jag ju alltid ringa pappa också, hoho. inte alls som har det privelegiet!

vecka 45 har jag ett stort prov på alla trafikmärken. önska mig lycka till -.-

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: oooh :D men nice shit! ja alltså GUD, samma här ju! har fått ställa in allt jag ville se typ, så nu jävlar :) man riskerar ju inte att missa chansen alltså. ofta dom kommer hit igen snart liksom,

2009-09-09 @ 23:31:59
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Linda

längesen man såg diig skriva i min blogg:)

2009-09-10 @ 12:19:28
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0