(I USED TO MAKE OUT) WITH MEDUSA

PARTY TIL' YOU PASS OUT DRINK TIL' YOUR DEAD
DANCE ALL NIGHT TIL' YOU CAN'T FEEL YOUR LEGS


Igår var jag, Elin, Madde & Daniéla på Bring me the horizon's spelning på klubben i Stockholm. Vi köade inte ett piss, pga regnet, så vi satt inne på cafét vid arenan istället. 15 minuter innan insläpp drog vi på oss jackorna och vem går förbi oss då om inte Oli Sykes? BAH jag och Madde förvandlades på 3 sek till 2 små piniga fangirlz. Vi vågade dock inte gå fram till dem (Oli, hans bror och merchkillen). Och ja, man ångrar sig i efterhand - det gör man alltid.

Förband var Herbrightskies (helt okej) och Adept (som är sjukt underskattade, rly). Spelningen var helt crazy och Elin och jag moshade, hoppade, skrek och svettades som idioter. Jag svettades ut alla 3 öl jag druckit innan i baren i väntan på BMTH.

Konserten i sig var väl inte über, men det viste man ju redan sedan innan. Oli Sykes är inte en livesångare, även fast han är sjukt bra på scenen (publikkontakt är en stor del av grejen liksom). Jag skulle nog ge den 8/10 pga den sköna stämningen.

Bästa låten;
Football season is over samt Suicide season. Dem inledde med Chelsea smile som även den var grymt bra faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0