dear friend

jag har, som väldigt många andra, skrivit nationella prov i matte b idag. jag gick in i aulan
med inställningen att jag skulle få ig - jag var sjukt stensäker på detta. när jag hämtade
den första delen och kikade igenom den så blev jag dock förvånad. det var tydligen en
aning "lättare" än jag tänkt mig. ett G ska jag nog lyckas skrapa ihop!

på eftermiddagen har jag försökt plugga till de två prov jag har efter skoltid imorgon. har
inte gått vidare bra så jag förväntar mig inte mycket, haha. får väl se om jag ens klarar
ett G! men hoppas kan man ju i alla fall.

värt att nämna var att jag träffade martin en sväng idag också. vi åkte ut till vårat "ställe",
rökte någon cigg och snackade lite.

GRATTIS SVERIGE & MALENA
SVERIGE I EUROVISIONFINALEN PÅ LÖRDAG



den officiella new moon trailern kommer ut den 14 augusti
men redan i maj ska teasern komma. håll ut twilight fans!



Kommentarer
Postat av: Fanny

martin? är ni vänner igen?

2009-05-13 @ 09:05:11
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0