idag är det onsdag


vad har hänt idag?

jag har varit i skolan och inte alls jobbat så flitigt
på varken engelskan eller svenskan.
mattelektionen var produktiv dock och jag gav järnet
på gymnastiken.
redo för ett prov efter skoltid i aulan
men provet hade inte levererats.
jag blev väldigt irriterad och tog bussen hem.

hemma har jag
ätit en god middag med familjen
studerat engelska
och suttit vid den här beroendeframkallande maskinen.

vetni? jag tycker att dagens outfit är ganska roligt,
i alla fall i andras bloggar!
kanske borde testa jag med?
absolut inte varje dag, men ibland kanske?

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; det ska bli bättre, jag lovar <3



oh, try it sexy banana :D

dagens outfit är alltid kul,

så länge det inte är "hej, idag har jag på mig tunnika och leggins" typ.

2009-02-04 @ 22:40:39
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Natalie

Fin header, kika gärna in på min blogg om du har tid :)

2009-02-04 @ 22:59:31
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0