I RAPE MYSELF



picsource

1. Jag har precis suttit och läst igenom dagens dos av bloggar, och jag funderar på om det BARA var jag som sket i den där svenska-hjältar-galan-tjoho ikväll (ärligt talat inte ens brydde mig i skiten) och istället satt och garvade åt ullared? Var första gången jag såg ullared dock, helt jävla utflippat ju. Det finns allt bra många småcrazy människor här i vårt avlånga land.

2. Allt det här snacket som pågått om idolvinnaren Eriks flickvän, som vägrade gå av scenen - har gjort mig totalt jävla galen. När jag sedan hittar en facebookgrupp med namnet "Eriks flickvän, Ninni, Gå av scenen!" med över 10.000 medlemmar, så blir det bara alldeles för mycket. Jag känner nästan hur jag blir en smula ledsen och tycker alldeles jättesynd om stackars Ninni. Det hon har utsatts för de senaste dagarna är grov och vulgär första klass mobbing. Jag vet att majoriteten av den svenska befolkningen är strikt emot mobbing, men när det gäller en stackars okänd flickvän till en idolvinnare, som redan innan finalen fått utstå en hel del skit, då är det helt plötsligt okej? Jag skäms för att vara svensk medborgare när sådant här händer. Förstår ni inte hur mycket hon saknat honom, hur länge hon varit utan honom medans han för fullt har medverkat i idol? Ingen av de som är med i den där facebookgruppen verkar alls ha någon förståelse för äkta kärlek. SKÄMS PÅ ER!

3.
Jag har ett prov imorgon som jag har velat pluggat till, men inte alls har orkat plugga till.. Morgondagen kommer inte alls att bli en bra dag, jag kommer skämmas dagen igenom.

Kommentarer
Postat av: Avarquare

Punkt 2: WORD! Jag känner som dig, fy fan för dubbelmoral , fattar inte varför det är okej att mobba folk som synts i tv :O det är som att om man kliver in i tvrutan så blir man en robot som alla kan hacka på? ;(

2009-12-15 @ 23:19:02
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0