you cannot sedate all the things you hate

kan tänka mig att det inte bara är jag som är sugen på en tatuering? jag har funderat
av och till i flera år och förberett mig för den dagen då jag fyller 18. nu har jag förvisso
varit 18 i flera månader och ännu inte gaddat mig ännu, men det har endast berott på
pengar. jag var smart nog att inte alls spara ihop något! nu har jag och morsan
snackat om att gå och gadda oss tillsammans och då vet jag att hon kommer att
stödja mig med lite pengar. har dock fortfarande ett litet problem! jag har SJUKT
många tatueringsidéer på G.. vilken ska jag välja?!




endast M:en vid ankeln
(manson's logo)



svart kikarsikte och rött hjärta, på sidan av halsen
(kill hannah's logo)


absolut inte lika hjärta och lika text, men ni förstår principen?
jag ska ha ett för mamma och ett för pappa, på mina handleder.


fast med en snirklig skrivstil (fanns ingen bra på datorn).
detta är en rad ut en HIM - join me. den ska befinna sig i min nacke


kan ni hjälpa mig, vad ska jag börja med?!

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: ursäkta mig att jag inte svarade på din fråga tidigare men jag blev matförgiftad och orkade inte sitta vid datorn haha. men jag gjorde som sagt inte direkt mycket i helgen.. vad gjorde du i helgen då? :)<3

2009-08-17 @ 13:59:46
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/
Postat av: Adore

Jag har också funderat på tatuering länge. Men man vill ju vara säker liksom :)

2009-08-17 @ 14:30:45
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Postat av: Anonym

seriöst vart jag än går ser jag folk som har

far/mor mamma/pappa på handlederna

förut tyckte jag att det var rätt sött

men jag vet inte längre :D

2009-08-17 @ 14:57:32
Postat av: lianpian

Ta det motiv som betyder mest för dig.

2009-08-21 @ 22:38:48
URL: http://fearofthefuture.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0