smutser

något som jag inte precis skrivit om är min jobbiga och svåra allergi. jag är allergisk
mot all sorts kontakt, dvs jag har kontaktallergi. det är något jag lider av varje dag mer
eller mindre och jag har haft det så länge jag kan minnas.
om någon river mig lite löst på armen till exempel, så sväller jag upp och blir väldigt
röd. det blir alldeles varmt och kan även svida - det är olika från gång till gång.

igår var jag ute i skogen med familjen och plockade lingon. det var riktigt mysigt och
man fick vara ute i skogen en hel dag, sjukt mysigt! min kropp tycker dock inte att
det är så mysigt idag. jag böjde mig ner så mycket när jag plockade, så mina knän
totalt strejkar idag. jag kan inte böja på dem och jag kan knappt gå. det var en
utmaning att ens ta sig ner för trappan imorse och efter halva så började jag
storgråta av smärta. mamma sjukanmälde mig och nu sitter jag här, fortfarande
in pain. om en timme ska jag ta en fika med mamma & hoppas att jag ska kunna
ta mig dit utan att jag dör.

puss ♥



kontaktallergi

Kommentarer
Postat av: Fritzl the bög

Kristian Anttila - Smutser är bra dårå :)

2008-09-08 @ 14:54:19
Postat av: Mia

Ja hon är konstig den där människan! Tycker synd om hennes stackars norrländska Karl som måste stå ut med hennes dumma jävla påhitt! :P

2008-09-09 @ 12:53:01
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0