hummingbirds the size of bullets

Jag är snuskigt trött och jag har nästan aldrig tid att blogga. Det ska jag tamefan
ändra på nu snart! Imorgon hoppas jag att jag ser livet på en lite ljusare sida
(dvs efter Kill hannah konserten). Jag hoppas att morgondagen ger mig ett litet
uppsving i livet och gör mig till en lite gladare människa, för just nu verkar jag inte
alls vara så rolig att umgås med.

Nyss sov jag i någon timme.. Inte bra - med tanke på att jag ska upp tidigt då mitt
tåg går runt 7 från Gävle (12 mil bort). Nu ska jag ta mig några koppar kaffe och
KANSKE plugga lite innan jag tar min sköna semester på två dagar.

Jag lovar att ni får bilder och en full recension från konserten!

puss ♥

dagens

kill hannah - boys and girls




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0