You treat my just like another stranger

Totalt jävla otillräcklig, precis så känner jag just nu. Jag har aldrig tidigare känt mig så oerhört oattraktiv, så förbannat äcklig och hemsk, som jag gör nu. Jag förstår inte hur man inte kan duga åt en annan person, borde sådant ens få vara tillåtet? Haha fan jag vet inte ens var jag ska ta vägen, vet knappt vad jag ska tänka!

Det enda jag vet är att allting, precis allting, känns helt jävla åt helvete just nu.

Och juste, fyller 20 på tisdag. lol, roligt..

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Klart jag är! Tänker inte 'låtsats gilla' henne bara för att resten av världen gör det :p

2011-03-06 @ 16:26:32
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Jo klart alla har en tanke. Men jag vet inte om jag tycker att den är bra :) Och bär någon en gång en klöttklänning sätter det sig tyvärr rätt djupt i mig... haha. Och nej jag har aldrig direkt gillat henne. Det ska inte behöva vara nästan helnaket och så otroligt provokativt på alla sätt och vis för att det ska vara coolt. Det tycker jag är o-coolt! Hade jag gillat pop-musik hade jag kanske gillat musiken, ingen aning.

2011-03-06 @ 18:30:29
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: kanske för att jag är väldigt mycket djurvän och är nog emot äkta päls och skinn på människor :p big deal för en djurvän.

2011-03-06 @ 18:35:56
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0