Still drunk and we're doin' it again


Just i detta ögonblick så känns det som att jag knappt vet var jag befinner mig. För bara några minuter sedan klev jag upp ur sängen och var så arg, ledsen och sårad så att jag grät. Men, om jag precis har sovit - hur kan jag känna sådär bara någon minut efteråt? Heh, jo såklart har jag haft hemska mardrömmar precis hela jävla natten (har det känts som) och jag kan knappt skilja på dröm och verklighet för tillfället. En viss person har varit boven i dramat hela natten och nu känner jag inte ens för att se henne i ögonen. Det kanske krävdes en natt av rent plågeri för att inse vad hon faktiskt har gjort mot mig, och att jag kanske inte behöver henne i mitt liv? För, på något vis så känner jag på mig att allting som redan har hänt kommer att upprepa sig någon gång.

För att prata om något mer peppt så kan jag informera er alla om att KoRn har släppt en ny singel vid namn Get up. För er som tycker att det inte riktigt är KoRn's stil så kan jag även berätta att dem inför denna låten ingick i ett samarbete med den otrolige Skrillex (aka. Sonny Moore fd. from first to last). Så om ni är oroliga för KoRn's framtid så behöver ni icke oroa er mer. Låten är förövrigt som sänd från himlen, helt jävla otrolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0