To set me free from eternal sleep

Ibland blir man sådär brutalt väckt ur sin verklighet och inser hur sjukt jävla sunkig man är. Sedan jag blev arbetslös har jag seriöst suttit sönder mina mjukisbyxor och lökat ner alla jävla tishor som finns i min garderob. BH har blivit ett främmande föremål jag knappt ser till, mitt hår är brunt och svartflammigt (dvs. inte färgat på år och dagar), mina snygga bandtishor är instuvade långt bak i min garderob (vill väl inte löka ner dem) och jag har inte användt smink sen .. fuck, jag minns allvarligt inte sist jag sminkade mig..

Så, nu när jag börjar komma på fötter igen med jobb och jobbgarantipengar - så kanske jag borde satsa på en total fkn makeover. Jag har suttit och kikat frisyrer och ja, I just wish I could pull it off.



Ge mig frisyrhelvetet, fast svart då såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0