Saker jag stör mig på just nu

Man ska ju egentligen inte klaga alls, och undvika att vara bitter. Men just nu känner jag bara att jag är lite sné på vissa småsaker. Fast jag är ju väldigt glad för vissa saker också? Äsch, jag drar ihop en lista utan inbördes ordning på saker jag tänker på för tillfället!

1. Jag kan faktiskt inte säga att jag har någonting emot sverigedemokrater. Det är yttrandefrihet i Sverige och jag skulle inte bli allt för glad om någon kritiserade mig för att jag är miljöpartist (även om det är en helt annan sak, som faktiskt gynnar de flesta haha). Men om du är sverigedemokrat, ska du fan kunna berätta varför - och inte komma med få och dumma exempel. Jag vill ha konkreta exempel med en tanke bakom, annars tänker jag inte förstå ditt politiska val.

2. Jag är galet nervös då jag faktiskt börjar jobba på måndag. Jag ör dels rädd för att jag inte ska kunna ha arbetsbyxorna vi beställd (i've got hips of fkn doom) och dels för att jag ska fucka upp allt i köket och se till att alla gäster får vänta tre år på sin mat..

3. Sjukt nöjd över att det är fall out boy VS my chemical romance på MTV rocks atm, ah! This is what they call happyland! Satt och rös till Helena nyss och ja, åh myseligos bästa banden!

4. Tänker gå ut och fira lite vänner som har fyllt år ikväll, och vad händer? Jo, styvpappa Mossberg plockar fram cider till lilla mig! Mamma hade dessutom köpt öl tidigare, bästa bästa bästa!

Hey, jag var ju inte så sné?!
Positiv i alla lägen, tur att jag finns!

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: woho! inte bara jag som stör mig på dem då :D

2010-09-28 @ 17:32:27
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0