BREAK APART HER HEART


Tänkte bara meddela att jag har stenkoll på mina favoritband, verkligen (och ironin bara flödar som ett jävla vattenfall). Ett band som jag har lyssnat på i en sisådär 7-8 år är coolboybandet Good Charlotte och dem är fortfarande lika starkt några av mina favoriter. Minns än idag hur ledsen jag blev 05' när Chris Wilson blev tvungen att hoppa av pga sina handleder, damn!

I vilket fall, så satt jag precis inne på hemsidan och en ny cd är på G, som har fått namnet Cardiology. Den skulle ha släppts redan i slutet av 09 men när de spelat in hela cd'n, så ångrade de sig och ville byta producent. De säger även att den här cd'n inte alls kommer att vara dansvänlig (som den senaste, good morning revival från 07) och att de har återvändt till sina rötter, "it's going to sound alot like Blink 182" - Joel Madden. Nu har cd'n fått releasedatumet 11 maj och jag ser fram emot det som fa-an, då jag älskar deras tidigare arbete.

Justja

Både jag och Elin var totalbesatt av ena gitarristen/keybordisten - Billy Martin. Nu när jag satt och läste lite överallt om bandet så läste jag att han:

1. Gifte sig med sin highschool sweetheart Linzi,  1 mars 2008
2. Fick en son tillsammans med Linzi (Dreavyn Kingsley Martin), 26 januari 2009

Tjejen som hänger med? (därav ironin där i början)

KICKASS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0