Take me away

Smärtan i hela kroppen är helt obeskrivlig, nu när jag har jobbat mina två dagar á 10 timmar på getaway rock festival. Första dagen jobbade jag i entrén med att kika armband och visitera folk och den andra dagen, dvs igår, jobbade jag med städ. Fan i helvetes jävla skit vad jobbigt det var! Så idag när jag ska vandra runt med en öl i handen och kika band som besökare, så kommer jag att ha så sjukt ont överallt.. Något ovärt, haha!

Igår beställde vi även festivalbuss fram och tillbaka till arvika, så det kommer att bli fett! Peppar som ett as redan! Dock har jag inte alls mycket pengar, så jag kommer att få leva på konserver och nudlar till tusen, haha. Vi åker på onsdag.


cannibal corpse mfl. ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0