INSANITY RUNS DEEP IN EVERYONE BUT ME



100% min humor!

Jag antar att de flesta som läser min blogg redan läst om metal town's nya bandsläpp, som bestod av in flames, dark tranquillity samt raubtier. Detta var då enligt mig ingenting att hänga i julgranen precis men eftersom att jag inte ens ska dit så tänker jag inte fundera alldeles för mycket över det.

En annan festival som också haft bandsläpp är Arvikafestivalen! Dem släppte inte precis heller något av värde tyvärr, förutom In flames & Corroded. Om du känner dig sugan att läsa om resten av bandsläppet, så hänvisar jag till arvikas hemsida.



För någon dag sedan beslutade jag mig för att sluta vara pryd/blyg/försiktig/osvosv och försöka ge mig på en videoblogg. Detta var ett stort steg för mig, då jag absolut inte ALLS tycker om att filma mig själv (eftersom att jag alltid ser dum ut). Jag har inte speciellt mycket emot att vara med på film som vi t.ex. spelar in i skolan eller som någon annan filmar, men att filma sig själv känna bara så dumt, haha!

I alla fall kommer jag inte att sitta och titta in i kameran som vilken bloggerska som helst och berätta om min dag, nejnej! Min videoblogg ska spegla min personlighet och då tänker jag inte hålla inne på all crazyness som finns instängd inuti mig. Och jag tänker inte nöja mig med en dag, nej - jag tänker fortsätta att filma lite under hela veckan för att på söndag lägga upp skiten, när jag har blandat runt klippen och haft mig.

over and out

Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: Tack så mycket :)

2010-01-27 @ 07:31:44
URL: http://muzicforlife.blogg.se/
Postat av: Avarquare

ska bli kul att se! :D

men det var ett nice bandsläpp :D raubtier är skitroliga ! :D huhu



sv: åh tackar ;) gillar mitt efternamn ganska bra jag med, fast inte mitt förnamn XD haha

mansoon<3

2010-01-27 @ 07:54:40
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0