Falling for you

Ah, nu sitter jag här i mammas mysiga tjocktröja och kikar runt bland bloggar och facebook. Idag har jag hunnit springa på secondhand (en ny väska och ett nytt linne, yesyes), diverse andra affärer, pysslat ihop en massa smycken med mamma och ätit en massa chips. Jag och mamma ska knåpa ihop en massa smycken för att sedan stå på loppis och tjäna storkovan, haha. Så om någon vecka ska jag ha ett helt lager att ta med mig, så får vi se hur pass rik jag blir!

Här har ni mina senaste idéer i alla fall.

























JAG SKA BLI RIK!

och här är väskan också, hehefniss.

Kommentarer
Postat av: Trees

Vad kul att göra massa sånt by yourself:) good luck then ;)

2010-09-02 @ 16:13:23
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0