CAUSE' I NEVER SHOW



JA JA JA!

Jag vaknar upp klockan fyra på morgonen och kan inte sova mer. Tvspelet står fortfarande på och piper ut sin fina final fantasy musik och jag har nog aldrig haft så ont i huvudet som jag hade då. Vid fem gick jag ner till mamsen när hon gick upp för att fixa sig inför jobbet, och pratade lite - insåg att det inte fanns någon ipren.. Mamma sa åt mig att vila på hennes säng och efter bara någon minut somnade jag gott och sov ända till tolv.

Men vad är det då som är så positivt med den här dagen även när jag mår såhär otroligt skitdåligt?

Jo, inga mindre än Pier pressure (som jag har biljett till) har haft bandsläpp, och vilka släppte dem? Jo, inga mindre än THE USED, PENDULUM & DESTINE!!!111 Mitt hjärta klappar fortare än jag trodde att det kunde och jag inser att jag äntligen ska få se the used! DET ÄR GALET! Ett av världens bästa band, fersure.

Nu ska dem bara släppa my chemical romance, sen kan jag dö lycklig!
(även fast jag redan sett dem hiho)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0