IF I'M A BAD PERSON YOU DON'T LIKE ME

För er som inte har hört det senaste från Paramore's nya album, så ligger en ny låt ute från det kommande albumet brand new eyes! Brick by boring brick, som den heter, hittar du på paramores myspace!

För er som fortfarande kör på som vanligt med kriminaliteten via piratebay and such, så kan jag även informera om att hela albumet finns där. Jag uppmanar dock inte till att ladda ner, don't get me wrong. Men jag kan säga såhär mycket - lagen som inte tillåter folk att ladda ner är idiotisk. Ingen tjänar på det här, varken banden eller folket. Musiken sprids snabbare via internet och det är väl det som är alla bands/artisters dröm, att bli stor/stora? Inte att tjäna en massa jävla pengar. Förstår inte varför vissa är så giriga. Som t.ex. sånna som vägrar lägga ut sin musik på spotify? Idioter..



mer info hittar du på paramores hemsida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har dubbelmoral på den här punkten, har inget emot att la*da ner själv men hade jag själv varit artist hade jag självklart blivit förbannad om folk laddade ner det jag producerat.

Kan dock bero på att min dröm har mer att göra med att bli rik än att bli artist!

2009-09-22 @ 17:01:59
Postat av: Anonym

Har dubbelmoral på den här punkten, har inget emot att la*da ner själv men hade jag själv varit artist hade jag självklart blivit förbannad om folk laddade ner det jag producerat.

Kan dock bero på att min dröm har mer att göra med att bli rik än att bli artist!

2009-09-22 @ 17:02:10
Postat av: JENNY

sv: haha ja det var väl det ;)

2009-09-22 @ 17:23:13
URL: http://kidabouche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0