YOU CAN'T SPELL CRAP WITHOUT "C"

Har suttit med kalendern nu i en kvart och bläddrat runt, ändrat och skrivit in nya saker. Har kommit upp en hel del nytt, åtminstone på konsertfronten, som man vill gå på. Pengarnas frånvaro i min plånbok svider väl en del, men jag lägger i stort sett helst pengar på konserter ändå.

kalendarium, update

  • 31 oktober, Deathstars & Red cell @ Maxim
  • 10 november, The devil wears prada, your demise & jesaiah @ klubben
  • 14 november, Detektivbyrån @ strand
  • 18 november, Eastpak antidote tour @ klubben (?)
  • 11 december, Taste of chaos @ hovet (In flames, Killswitch engage osv)
  • 6 januari, Linda Felix 1 år
  • 11 januari, Enter shikari @ debaser slussen
  • 13 januari, The 69 eyes @ debaser medis (?)
  • 30 januari, The black procession tour @ arenan (all shall perish, machine head, hatebreed, bleeding through)
  • 25 februari, Close-up båten (Deathstars, dark tranquillity, cult of luna osv)
  • 5 mars, August burns red / Lamb of god / Job for a cowboy / Between the buried and me @ klubben



Just nu; Parkway drive

Kommentarer
Postat av: Frida

jag vill också på tdwp

men jag har ingen att gå med riktigt

kan jag gå med dig och "co"?

puss

2009-10-20 @ 15:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0