FOR A SHIP THAT NEVER SET SAIL

Nu är jag hemma efter helgens äventyr och nu känner jag mig ganska sliten. Kom hem från skolan redan runt 11 och hade då skrivit två prov, så min hjärna är helt urpumpad på kunskap och energi. Jag behöver dock plugga en del nu i eftermiddag också (somnade på soffan när jag kom hem från skolan, därav har jag inte kommit någon vart ännu) om jag ska klara veckans olika deadlines.

Så, i lördags var jag i Stockholm tillsammans med Max och Jessica på ett hemligt uppdrag. Tänker inte alls säga så mycket om det, utan det får ni klura på lite själva (fast jag tror då verkligen inte att ni kommer att komma på något). Tills ni har listat ut det så får ni kika på lite ledtrådar - bilder!









Caliban - The beloved and the hatred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0