DO THE HELEN KELLER AND TALK WITH YOUR HIPS

Nu tänker jag dela med mig av en stor hemlis och nu ska ni känna er speciella! Det är jättefjantigt och så, men det bara är så. Jag hatar när folk börjar lyssna på samma band som mig, och det gäller även mina nära vänner. Därför händer det inte att jag tipsar om så många relativt okända band i min blogg - jag vill ha dem för mig själv. Det är larvigt och jag ska försöka skärpa mig och se det som att jag delar med mig av något bra till alla andra, istället för att tänka att folk bara härmar mig (för jag hatar verkligen folk som härmar). Så för att försöka bättra mig, så tänker jag tipsa er om ett band. Detta band är snuskigt bra och jag kan lyssna i flera timmar i sträck. Vet inte om många av er har hört dem, men jag älskar verkligen 3oh!3. Dem får mig alltid att bara må så jävla bra! Dem är väl inte precis okända, men det är inte många i min umgämgeskrets som lyssnar på dem, jag vet faktiskt ingen alls.

> 3oh!3 @ Spotify <




"X's on the back of your hands,
Wash them in the bathroom to drink like the bands,
And the set list, you stole off the stage,
Had red and purple lipstick all over the page"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0