CONSTELLATIONS STRUNG UP LIKE BARBED WIRE


Idag känner jag mig lite småtom och vet inte riktigt vad jag ska dela med mig av här i bloggen.
Jag kan i alla fall tipsa om ett band som jag återfunnit nu den senaste tiden. Lyssnade väldigt mycket på dem för ca 1-2 år sedan och lyckades komma in på deras lastfm i förra veckan och blev lite nostalgisk. Bandet jag pratar om är The blood brothers! Dem finns både på spotify (men ni får inte förväxla dem med dem där hiphoparna som också heter the blood brothers) eller ja, i alla fall ett album. Det hittar du här! Sen så kan du söka på youtube också, för där finns dem med. Fast vänta er inget nytt från dem - de splittrades 2007 :< Lite synd måste jag då säga!

Tänkte även passa på att säga att jag är glad och tacksam över att så många verkar ha hittat till min blogg den senaste tiden. Jag vill hälsa er välkommna och jag hoppas att ni kommer tillbaka - ofta!

PS - Ikväll ska jag även slänga ihop en portfolio och söka lite fotopass samt journalistjobb på sommarens festivaler samt kommande konserter. Ni får önska mig lycka till! - DS

4 awesome songs by The blood brothers

Set fire to the face of fire
Spit shine your black clouds
Crimes
My first kiss at the public execution

picsource

Kommentarer
Postat av: linnéa

Fin blogg! :)

2009-11-16 @ 23:02:00
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0