BAKPÅ MIN CYKEL, HÖLL DU MIG, SOM I KRAMP


Jag hoppas att ni har lyssnat igenom den nya cd'n från
Kent (Röd, åh underbara röd), för den är otroligt bra! Låtarna finns säkert på youtube men om ni som mig har spotify, så kan ni bara söka på Kent där - för röd finns nämligen där också! Den är bättre än jag hade förväntat mig (och då är det stort) och ja, den är helt underbar bara! Jag har redan hunnit skaffa mig favoriter och det kommer du också snabbt att göra, bara du sätter dig ner och lyssnar på denna underbara cd. Personligen så tycker jag om utveckligen av soundet (dem har fortsatt att spinna på det soundet som de påbörjade på tillbaka till samtiden) men jag tror nog att många inbitna kentfans inte kommer att gilla're.

För att fira den underbara ankomsten av Kents nya cd så har jag pillat ihop en liten spotifylista. Den innehåller alla mina favvisar med ett av världens finaste band - Kent såklart! Listan hittar du här samt i den där lilla fliken där uppe under min header som heter ♥LOVE♥LOVE♥.

Här och här hittar ni föresten recensioner på röd också, utifall ni skulle vilja läsa lite!

P.S
Jag tänkte lägga upp en liten screenprint här på själva låtlistan, så att ni kunde lyssna på t.ex. youtube om ni inte har spotify, men playlisten blev så ofantligt lång så att det skulle se konstigt ut om jag la upp den här. Ni får helt enkelt sörja att ni inte har spotify och lyssna på den här fina låten istället kanske.
D.S

 

min fina kentsamling (+ boxen som jag inte hade när bilden togs. bilden är väldigt gammal)


När du grät på festerna
Var jag aldrig bjuden in

Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

kent<3



sv; tackar :D

2009-11-09 @ 11:55:21
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: frida byman

Håller med dig, skivan är awesome!

2009-11-09 @ 15:42:29
Postat av: Josef

taaaack så mycket! :d Nu måste jag springa, för jag är nämligen en timme försenad till min egen födelsedag :p Typiskt. Ha en skön Tisdag med mycket skratt ^^

2009-11-09 @ 22:33:19
URL: http://noiretcouleur.blogg.se/
Postat av: huppa

det var ingen stor samling det,inte ens alla skivor,fy på sig!

haha,nejdå,bara att samla vidare:)

2009-11-11 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0