i'm losing control, losing you

idag: knåpat ihop en fotlänk till mig själv färgat håret rakat benen städat rummet
målat finger- och tånaglar satt ett foto i en ram lyssnat på MGMT gråtit

imorgon
: mysa med felix träffa pappa i uppsala äta god mat shoppa loss
gå upp alldeles för tidigt göra en riktig brakfrukost få skjuts till tåget smsa jonathan
klä mig snyggt pussas sjukt mycket hålla handen

resten av sommarlovet: fira sex månader med felix arvikafestivalen leka med elin
bada bli jättebrun göteborg med grabbarna grönalund med elin askalasfyllor



Kommentarer
Postat av: ROXY

vi får se vad som sker med wow då, jag skall iaf vara där i gbg den helgen :D



och vad hemskt :< usch, jag hade ett ex som körde ihjäl sig, var inte meningen att han skullle dö, han blev utkörd av en lastbil och bilen flög och sen slut, usch. men de måste vara ännu värre när en tar livet av sig medvetet, usch, sörjer med dig gumman!

2009-06-26 @ 06:53:29
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: MMm

Woooho min bild är med i din blogg!

2009-06-28 @ 22:20:56
Postat av: Anton

Sv: detsamma hörudu! vi måste ses! D:

2009-06-29 @ 00:34:23
URL: http://antonwestin.blogg.se/
Postat av: ROXY

jag förstår det raring, det tog min länge att släppa hans död, men nu ibland brukar de vara jobbigt, men de skär inte i mig, ta en dag i taget bara. en så fin tös som du skall ju ej behöva vara ledsen :)

2009-06-29 @ 09:35:01
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0