allegra esa cara

Linda Hernàndez Igglund - 50 % svensk / 50 % latina

När jag var liten var jag hur stolt som helst över att ha en pappa som kom från
latinamerika och gjorde allt i min makt för att vara så mycket latina som
möjligt. Idag tänker jag knappt på det och glömmer nästan bort det.. Borde
jag uppta mina rötter? Kanske börja spanska igen? Jag saknar det verkligen,
det gör jag. Borde återuppta mina höftrullarskills som jag sa till Felix. Dom kan
man ju faktiskt ha nytta utav! Haha.


Jag är inte trött och imorgon börjar jag 8.00, jaja

ALLEGRA ESA CARA!

Bli latina tillsammans med mig och
escucha -  Juanes y  Shakira!

Shakira - La tortura
Juanes - La camisa negra




snygga juanes, nom nom ♥


Kommentarer
Postat av: Vicke

det är ju en fördel att behålla kunskapen om språket

2009-01-14 @ 07:02:04
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Daniel

God vad kåt jag blev!

2009-01-14 @ 16:17:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0