There's nothing wrong with loving who you are

Nej jag har inte skrivit så mycket här på senaste tiden, men ibland bara blir det så. Alla som bloggar vet precis vad jag menar. Men nu kanske jag är tillbaka, det vet man aldrig?

Just nu så är allting väldigt bra och jag är glad och sånt fint. Umgås med vänner, jobbar lite då och då, fotar för maxim och lever livet helt enkelt. I mars blir det lite konserter hit och dit och för några dagar sedan bokade jag och elin vandrarhem samt transferbussar till och från flygplatsen inför londonresan i slutet av månaden! Känner mig väldigt taggad, fast det är väl inte så konstigt.

Ikväll ska jag basta med toivibus och salvibus, känns som att det lär bli en mysig fredag.
Hoppas att ni andra också får en trevlig helg!



busiga
If a turtle lose it's shell - is it homeless or naked?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0