Show me how you burlesque



buspojkar, förra helgen

Är lite smått osäker på hur kvällens äventyr ska starta, men runt åttatiden så ska jag i alla fall infinna mig i en discobelyst bowlinghall med världens finaste vänner! Vet inte alls hur dem har tänkt sig att detta ska sluta, men jag vet då med säkerhet att jag kommer gå därifrån med 80 kr + och fett mycket ära ;)

Imorgon jobbar jag hela dagen faktiskt och sen på kvällen så får vi se vad som händer. Och på söndag är det ännu mer jobb som väntar och ett litet kalas med släkt och vänner på kvällen.

Om någon timme kommer min mamma hit och jag längtar så att jag nästan gråter. Hon är verkligen världens bästa mamma och jag har inte träffat henne på tre veckor nu, så det börjar svida lite! Sen är det lite extra mysigt att hon kommer hit med paket till mig också, hihi.

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Nejdu! TOTALT agreed.

2011-03-11 @ 15:28:14
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0