Screaming bloody murder

I princip varje dag så känns det som att man sitter i första vagnen på världens längsta och snirkligaste berg&dalbana. Jag vet aldrig hur jag ska må nästa morgon när jag vaknar, inte ens vilket humör jag kommer vara på samma kväll. Sånt här ställer till det nå enormt i min tillvaro då jag kan bita av och vara bitter mot folk ena dagen medans jag kan vara världens mest underbara dagen därpå. Förhoppningsvis är min åktur alldeles strax slut, så att jag slipper detta kluvna betéende i framtiden. Även i bloggen så har det blivit lite åka av har jag märkt.. Vissa dagar har jag gått in och lämnat något osande emo-inlägg här och sen dagen därpå har jag skrivit "Åh, jag mår så himla bra och är så otroligt glad. Vet inte var jag ska stoppa all lycka någonstans!!!!!!!" typ.. Haha, okej jag överdrev lite, men ni förstår vad jag menar!



Förövrigt så har jag skämt bort mig själv med diverse eftersom att jag fyllt år (och inte fått några presenter än då min släkt kommer hit på söndag). Har dessutom fått helt underbara presenter av bella och malin, ni är så himla fina människor som tänker på mig!





fina fina fina!


Life is like a rollercoaster, you all know that right? Also, I've spoiled myself with some things since I turned 20 two days ago.

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Jo, men får man inte jobb (har sökt massvis) kommer jag inte kunna betala min del av hyran med andreas för vi ska flytta ihop sen :p Så ja, därför vill jag vara garanterad så jag inte behöver vänta flera månader med att få ersättning!

2011-03-10 @ 17:28:08
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Rockalicious

Älskar guns n roses tröjan, jag har en likadan ;) Den blir perfekt till sommaren! :D

2011-03-21 @ 18:35:23
URL: http://sprillansny.blogg.se/
Postat av: Rockalicious

Sv. Ja helt klart fy fan vill ha sommar nu så att jag kan börja ha den :D

2011-03-21 @ 18:43:43
URL: http://sprillansny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0