A faint moment of fortune

En helt ny bloggdesign och en mindre sommarstädning blev det. Kanske var det detta som behövdes för att ta mig ur min djupa bloggtorka, time will tell! I augusti så är det tre år sedan som jag började skriva här på blogg.se och då vill jag inte precis vara inne i någon icke-existerande period när jag inte ens uppdaterar. Jag hoppas att ni finner den nya designen ögonvänlig och släng gärna in något tips eller så om ni vill. Det enda som fattas just nu är headern, som ni kanske redan lagt märke till. Tiden till att fixa den ikväll fanns inte riktigt, då jag är in serious need of some sleep just nu.

Imorgon ska jag på en liten picknick med min bättre hälft (min alldeles egna pojkvän) för att sedan traska mätta och belåtna mot ett sådant tågmuseum. Jag kan inte ens minnas sist jag var där, så jag ser fram emot det! Dessutom är allting lite sockerinlindat och guldkantat bara jag får hålla den där mannens hand var jag än är. Förjävligt mysigt lär jag erkänna!

Och ja nu när jag ändå är igång - idag trillade mitt gratispass med camping till peace & love ner i min mail. Är det någon annan fin själ som också har vägarna förbi Borlänge just då så får ni gärna hojta till så kanske vi ses!



you are the only one for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0