As they medicate your brain

Okej jag sov typ till två och det var kanske hur skönt som helst! Man ska väl ta vara på sina lediga dagar, dvs. sova igenom dem - haha. Äsch, jag är ledig i tre veckor nu så jag borde väl inte sova så mycket utan istället göra allt det där man inte hinner när man jobbar. Bara därför kom jag inte på någonting speciellt, men ja.

Imorgon sticker jag, elin, madde, mathias och en hel drös massa andra fina vänner iväg till stockholm för att kika lite på architects, the devil wears prada och bring me the horizon. Det blir tredje gången jag ser bmth men jag är ändå lika taggad som jag var första gången!



Utifall någon vill veta föresten, så släpper inga mindre än adept ett nytt album snart! Det släpps den 2a mars och kommer heta "death dealers", men redan den 7e februari så släpper dem singeln "the ivory tower". Den kan ni köpa via itunes om ni absolut skulle vilja det!

Sen släpper ju Rise against sin "endgame" den 14e mars också. Jag är inte så värst övertaggad dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0