My heart never reached the sea


Om 56 dagar fyller jag 20 år, gammal och systemmyndig. Har funderat kring många sätt att fira detta tillfälle och äntligen kommit fram till ett bra alternativ (som jag tänkt på länge iofs). Nu är allting verkligen inte bestämt än, då jag ej ännu fått någon slags prisinformation osv - men jag taggar lite smått ändå!

Sedan har vi idag smsplanerat lite att vi kanske ska fira lite extra mycket, genom att åka på en kryssning. Så nu ska man väl bara fundera litegranna på vilka man vill ha med sig (och vilka man egentligen verkligen vill ha med sig, men som man inte vågar bjuda riktigt hoho).

Ja och det är dött här i bloggen. Jag hoppas på en förändring, men jag lovar ingenting tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0