I'm going in for the kill

- jag har en ny body lotion som luktar tuggummi.
dvs. hela mitt rum luktar som the inside of a bubblegum machine!

- idag har jag på mig en ac/dc tröja som blev missfärgad lilagrå i tvätten.
damn you mina nya svarta cheap mondays!

- om någon känner sig peppad för att skänka ett par converse all star's till mig,
snälla gör det omgående!

- jag har haft in for the kill med la roux på hjärnan i närmare två veckor nu.
det hjälper inte att den finns med på vår playlist på jobbet.








made me lol, haha.

Kommentarer
Postat av: lisette A

Najs blogg, Linda!


Själv är jag en kvinnlig musiker/låtskrivare/producent/konstnär som driver en blogg där man kan följa min väg upp i musikbranschen med olika knep!


Kika in vetja! :)


Ha en finfin dag!

2011-01-12 @ 13:08:39
URL: http://lisetteskriver.blogspot.com
Postat av: DENNIS //

sv: Ja, riktigt bra film!

2011-01-12 @ 22:44:28
URL: http://dennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0