Fuck like a kennedy



My chemical romance's nuvarandra setlist. Det ser nästan lite för bra ut för att vara sant om jag ska vara ärlig! Jag längtar bara mer och mer till den 18e mars och i vårsolens hetta och snöslask ska vi spendera precis hela dagen och lite till. Vi ska köra lite hederligt oldschool-köande, elin & jag!

Hm, ja jag har haft en lite småjobbig helg med diverse tjafs hit och dit. Känner mig dock som en mer hel människa nu efteråt än jag gjorde innan, så med allt det jobbiga kom solskenet dragandes efter. Nu ser jag fram emot en vecka av lite ensamhet, knappt några planer alls och sen en hejdundrande fin helg.

Kommentarer
Postat av: martina

härlig blogg och gud vad kul att se MCR live :D

2011-02-06 @ 12:12:11
URL: http://mtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0