Doin' time for bein' young

Ja, bloggen har verkligen hamnat i skymundan på senare tid. Jag jobbar inte speciellt mycket, men oftast glömmer jag bara bort att jag faktiskt har en haha. Ska väl försöka påminna mig själv, för fy vad kul det är när man väl kommer igång.

Jag har gått igenom en väldigt personlig och besvärlig sak nyligen, och det är ingenting som jag alls vill prata om på bloggen då jag knappast ens pratat med mina vänner än - men jag vill att ni ska ha i åtanke att jag kanske inte riktigt är mig själv just nu.

Men jag hoppas att alla ni fina mår bra, ni fina läsare som fortfarande hänger kvar. En stor puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jo jag minns gott och väl när jag jobbade på McDonald's i Sverige, kändes som att dom sprang där hela tiden. Dom heter faktiskt Mystery shoppers här med :D Jag tyckte bara att secret shopper lät lite enklare att förstå.



Najs att du fick plus på lönen! Det har jag då aldrig fått, då vet jag vad jag ska kräva i framtiden ;D

2011-01-24 @ 07:50:05
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0