When my reflection is as faded as a sentiment

Befinner mig just nu i Uppsala hos min papi. Han ligger och kikar fotboll i soffan och jag känner inte riktigt att jag orkar kika på en tredje match just nu (kikade både i förrgår och igår, yeye) så jag sitter här en sväng. Brynäs förlorade nyss mot Linköping också föresten, jävla tråkigt!

Idag har jag förövrigt mest drivit runt lite på stan med papipapi och införskaffat mig ett nytt par mondayyyys, en brand new beautiful hårspray och ett fini tangentbord till min käre vän jens och hans flickvän martina. Råkade av misstag välta en öl över deras nuvarande på mannens födelsedagsfest, wuhu.. Några extrapoäng till att min pappa betalade hela rubbet, haha!

Imorgon misstänker jag att det luktar lite party hemma hos mig. Åker hem runt 12 imorgon så jag hinner till arbetsförmedlingen, sen är det väl bara att börja städa och förbereda käk etc. Ska bli skojjsi! Insåg förövrigt att jag inte har någon dricka, kuken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0