The most radical thing to do


bjuder på en gammal bild, innan tågresan till sthlm & mcr i november 2006

När min födelsedag börjar närma sig så brukar jag hamna i en riktigt djup dialog med min egen hjärna, angående vilken av alla festivaler man ska åka på. Som vanligt brukar man plocka in en hel del cash när man åldras och eftersom att jag fyller 20 bast i år så gissar jag på att i år inte är ett undantag.

Om vi utgår i Sverige så är det helt bombat att jag endast vill åka på Metaltown, pga. deras sjuka bandsläpp i år. Skulle jag bara åka på en festival så skulle det alltså definivit bli Metaltown, även fast jag skulle sakna mig sjuk efter en festivalcamping. Mitt andra alternativ är då en utlandsfestival! Jag kommer att åka tillsammans med min precious Elin så självklart måste vi komma överens tillsammans, men om jag fick bestämma helt själv så skulle det nog bli Graspop metal meeting i Belgien.

"Så hur ska jag nu kunna välja?" tänkte jag för mig själv, men så tänkte jag att nu, nu jävlar ska vi jämföra lite! Bra gjort av mig, för då insåg jag att det endast var ett band som skiljde de båda festivalerna åt. Det enda bandet som kommer till Metaltown och inte till Graspop är System of a down. Känns lite småjobbigt, men jag kommer nog definitivt att skita i göteborg i år.

Utöver de banden jag ville se på Metaltown som kommer till Graspop så kommer ju faktiskt jävligt många fler bra band till Graspop också, bla. slipknot, ozzy, judas priest, pain, suicide silence, ESCAPE THE FATE (sällan jag inte redan hade bestämt mig liksom hehehe), all that remains, disturbed osv. Det här kommer att bli en sjuk sommar!

ps - sökte precis jobb som affischerare åt p&l. lika bra att man åker dit och ser hur det är, åtminstone en gång! - ds

EDIT: fick jobbet som affischerare, whopido! annars hade jag nog aldrig åkt, alldeles för dyrt. ses i borlänge då!


iloveyou!

Kommentarer
Postat av: Fanny

1. Flyttar inte till Sandviken. Jag gör det verkligen inte :P

2. Kommer inte tjäna ett dugg mer på Sandvik än på Kommunen. Har fått veta lönen och den ligger på lika mycket som jag får i lön nu :P dvs 100 kr/h

2011-02-23 @ 13:51:35
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0