I musikväg så är det ganska enformigt för tillfället faktiskt. Ingenting som bryter av helt faktiskt, lite så som det brukar. Men just nu känner jag mig nöjd med att vara enformig, det är väldigt skönt!

we came as romans, of mice and men, horse the band, parkway drive, caliban, all shall perish, bring me the horizon, miss may i, walking with strangers, suicide silence, woe is me, yersinia, whitechapel, asking alexandria, as i lay dying, dr. acula, august burns red, iwrestledabearonce, walls of jericho, we butter the bread with butter, the amity affliction, haste the day



Ehm, sport har hittils inte alls varit någonting som tagit upp tid i mitt liv alls. Nu när jag har jobbat minimalt så har jag spenderat mer tid med min sportgalna familj och ja, ni ser! Jag plöjer igenom sporten i tidningen varje förmiddag, kikar sportnyheter, har hockeyfeeds i min iphone, lyssnar på sportradio osv. Nu vill vi se brynäs i slutspel och skrika lite åt svenska handbollslaget som inte ens kunde snappa åt sig brons. Dessutom vill vi skrika ännu lite mer åt svenska bandylaget som inte heller tog medalj i år. Hejja SAIK dock! (Dessutom, så är ju Svedberg ganska jävla söt! Men.. Det var ju en annan sak!)



Mitt liv består alltså av en jävla massa sport och enformig musik. Sen har jag ju börjat dansa också, varje tisdag. Ser fram emot en saftig träningsvärk imorgon igen alltså, haha. Vad gör jag annars? Jag söker ofantligt många jobb då timmarna på McDonalds inte alls räcker till. Jag kör på med mitt LCHF och har format om kroppen maxat mycket. Vet inte om jag gått ner så mycket i vikt dock, då vi inte har någon våg här hemma. Jag träffar elin, christoffer, johan och frida en hel del och just nu tror jag att jag ska traska iväg och måla en tavla.

Kommentarer
Postat av: Annie

åh de ska jag testa :D tack!

2011-02-01 @ 19:16:40
URL: http://anniebrandelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0