JAG LEVER!

Jag lever och har nog aldrig varit mer levande i mitt liv!

Nu är det lite mer än en vecka sedan som vi flyttade till andersberg, jag och min pojkvän. Vi bor här i ett litet radhus på 41 kvm med vår katt och har det allmänt bra. Nu är jag långledig för första gången sedan i maj så jag känner mig nästan lite rastlös, och ändå är jag ledig t.o.m lördag.. Hm! Jag har stora prov att plugga inför, både på måndag och onsdag så egentligen är jag nog inte så ledig. Men bara känslan av att kunna sitta hemma är helt underbar.

Mitt liv just nu består alltså enbart att plugg och jobb. Men pengarna rullar in som dem ska, som Petter brukar säga. Just nu ser det jävligt ljust ut.

Så bloggisar, nu är jag tillbaka ;)

Kommentarer
Postat av: Isa

Rött litet radhus där alla hus ser likadan ut? DÄR BOR MIN FARMOR!!!!

2011-08-10 @ 16:37:20
URL: http://isaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0