Pop the glock

ÅH förlåt bloggisar, förlååååt! Jag glömde skriva att jag åkte till London (okej, det kanske inte var någon som brydde sig att min blogg var död i några dagar men ändå!). Kom hem i förrgår i alla fall men har haft fullt upp så det har inte blivit något skriva av då heller. Egentligen kanske jag inte hinner nu heller men jag slarvar ihop någonting snabbt utan att kika igenom det tusen gånger haha. Ska börja fixa mig lite snabbt och börja min transformering till hippie (kommer gå åt helvete) då jag ska på en temafest ikväll.

Jag hoppas i alla fall att ni har en bra helg! Slänger upp lite om Londonresan och en massa bilder imorgon eller någonting.

Kommentarer
Postat av: Annie

sv: det är så jävla hemskt att jag vill dö. jag är fan en hemsk människa. att man ens lyckas göra om samma misstag flera gånger. jävlar. skärpning!

2011-04-03 @ 00:06:53
URL: http://anniebrandelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0