Straight through my heart

Bloggtorkan lyser med sin närvaro och jag vet tyvärr inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Som sagt så bloggar jag mest bara när jag verkligen vill, då jag inte vill känna något tvång. Men just nu känns det mer bara som att jag vill skriva hela jäkla tiden, men när det väl kommer till kritan så har jag absolut ingenting av värde att skriva. Jag försöker att komma på saker frenetiskt i alla fall, så vänta er många inlägg längre fram! Och dessutom, så försöker jag verkligen med en ny design.. Den jag har nu, får mig att verka som vilken random fjortisbrud som helst - vilket jag verkligen inte är! (jag dör av skratt nu, haha).

Kan i alla fall tipsa er om att självaste Kapten röd (+ kultiration) lirar på bästa Maxim ikväll. Kultiration kliver på runt 19.30 och Kapten röd runt 20.30, så vad väntar ni på? In på entregavle och kirra biljetter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0